Premi di studio per studenti iscritti, nell’Anno Accademico 2017/2018, per la 1^ volta (prima immatricolazione) al Corso di Laurea Magistrale in “Engineering for Natural Risk Managenent” del Dipartimento di Ingegneria Navale, Elettrica, Elettronica e delle Telecomunicazioni della Scuola Politecnica dell’Università degli Studi di Genova.

Dettagli nel bando in allegato.

Call for scholarships for enrolled students in the academic year 2017/2018 for the first time at Master degree course in "Engineering for Natural Risk Managenent”  of The Naval, Electrical, Electronics and Telecomunication Department of University of Genoa.

Further information in the attached call.

Download this file (Bando Premi CIMA .pdf)Bando Premi CIMA .pdf 210 Kb
Download this file (Call for scholarship CIMA eng.pdf)Call for scholarship CIMA eng.pdf 142 Kb
Download this file (Modulo Premi CIMA.doc)Modulo Premi CIMA.doc 52 Kb
Download this file (Registration form CIMA.doc)Registration form CIMA.doc 17 Kb